Daydreamer

Hejsan! Vaknade ganska tidigt idag ändå trots min sovmorgon. Börjar nämligen inte jobba förräns vid halv tre idag och det är ju en hyfsad sovmorgon faktiskt ;P men som sagt så utnyttjade jag inte detta för jag har ju varit ledig både i tisdags och igår. Jag var alltså pigg nog för att vakna redan vid 9. Det enda jag har hunnit med denna dag änsålänge är frukost. Lyssnar just nu på massa bra musik :D men snart måste jag börja fixa mig!

Jag saknar sommaren som fan! Det kan väl iaf bli lite vår nu? Då skulle jag bli nöjd (: tittade på massa bilder från studentfesterna/studenten och det och fan vad jag längtade tillbaka till det! Vill ta studenten en gång till! Men det går ju inte, så nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten för min del så att jag inte missar bussen till jobbet som går om en timme.

Haha jag tänkte jag skulle installera ett antivirusprogram, men det gick inte så bra. Såhär många minuter skulle det tydligen ta så jag gav upp. Så många minuter hade jag inte över liksom ;P




Time to go! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0