Taking control

Godmorgon! Jag kan tydligen inte sova längre än till 9 nuförtiden verkar det som :P så nu sitter jag här och är piggare än aldrig förr typ. Haha fast det är ju bra iofs (:

Ska strax göra mig iordning, men jag behöver ju inte stressa precis för min buss går ju inte förräns vid 12. Annars brukar jag alltid få stressa som fan på morgonen för att inte missa mina bussar. Men det är ju oftast när det handlar om bussar som går vid 8 eller 9 - tiden. Då går jag omkring och gör mig i ordning i slow motion för att jag är så trött. Tur att jag bor mittemot busshållsplatsen alltså, för jag brukar oftast hinna med med några sekunders marginal ;)



Have a nice day, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0