Week end

Hothothot. Det är vad det har varit idag, och fortfarande också. I mitt rum iaf! Mitt rum och solen är ingen bra kombination, mitt fönster befinner sig precis där solen lyser typ :P men som tur är så har jag en liten minifläkt som jag inte hade klarat mig utan, haha.

Jag är trött just nu. Vaknade vid 7 i morse och insåg att jag slängde mig på min säng med gårdagens kläder på när jag kom hem. Haha, det händer inte så ofta, men är alltid lika jobbigt när det väl inträffar. För då måste man ta sig upp i sitt trötta tillstånd och borsta tänderna och allt.

Var på fest hos madde här där jag bor! Verkligen gångavstånd kan man säga, för det är endast ett hus emellan ;) det var kul, men tydligen så drack jag lite för mkt och har därför inte mått så bra idag. Men nu mår jag bättre bortsett från att jag är trött. Så därför är sängen mitt nästa mål!

Jobbar hela dagen imon, men det finns säkert tid för lite uppdatering här ändå!
Ha det så bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0