Singwalking

Vad seg jag är idag. Känns fortfarande som att jag vaknade precis. Men jag har faktiskt vatt uppe ända sen 11! Jag kände mig pigg inatt när jag kom hem vid lite i 3, så jag kunde inte sova. Så jag roade mig med ett par glas vatten.

Igår var det först jobb. Jag trodde att jag skulle börja vid 10.30, men tydligen så var det 11.30 ist. Så jag hämtade mitt sommarschema och skrev in alla jobbtider i min kära kalender. Och sen så sprang jag och tog ut pengar till ett sommarbusskort. Men när jag väl steg på bussen vid halv sju så gick det inte att köpa nåt sånt kort ännu. Anyway, så tog jag bussen direkt till stan. Skulle med en buss till th, men den sista bussen hade visst passerat 10 min tidigare. Så jag letade upp en annan buss i sista sekunden som skulle åt samma håll (:

Sen så lagade th och jag middag som bestod av två mackor och godis (; men vi var inte särskilt hungriga. Sen blev det stressigt för vi skulle fixa oss inför utgång! Vi siktade in oss på en buss som vi hoppades skulle gå vid 23. Men nä den kom aldrig. Så vi gick hela vägen till stan, och sjöng med till bra låtar som vi hade i mobilen! Haha. Sen kom vi fram till stan och det fick bli deluxe där ths boyfriend var! Vi kom typ fram vid 12 tiden så vi hann bara vara där i 2 timmar, men det var kul :)

Får se vad som händer ikv! Jag hörde nåt om grillning? :) Hade vatt nice, fast lite sommarväder hade ju passat bra också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0