In the same moment

Nu är jag hemma och trött. Dessutom så har jag ont i en tand. Eller nej, vid närmare eftertanke har jag nog ont i hela min mun. Detta har gjort att mitt humör inte varit det ultimata när man ska sitta i en kassa och vara trevlig ;P dagen har varit allmänt jobbig, men om man tänker att man har en jobbig dag så blir det en jobbig dag. Så fyfy, så får man inte tänka!

Haha ibland händer massa saker i en och samma sekund, det var jag med om idag. Jag hade som du kanske läste i förra inlägget, ganska bråttom idag på morgonen :P precis när jag gick ut genom dörren typ 10 sekunder innan bussen beräknades dyka upp, så ringde min mobil, så jag svarade i den och i samma ögonblick så möts jag av en brevbärare som också säger hej, och han trodde tydligen att jag sprang ut endast för att hämta posten, för ist för att lägga ner posten i brevlådan så ger han det till mig som har båda händerna fulla typ. Jag försöker visa för honom att jag har lite bråttom till bussen som jag såg i ögonvrån, samtidigt som jag försökte kommunicera med personen i telefonen. Så jag lägger själv ner posten i våran brevlåda och han kör iväg med en konstig blick på mig ;P mitt i allt detta försökte jag äta en banan.

Nu känner jag mig helt ostressad och lugn. Det var jättelungt idag vid 8 tiden så jag smet iväg lite tidigare och hann med bussen vid 20 över. Hade tom 10 minuter till godo när jag stämplat ut. 

Jag kan vara vaken hela natten för imon är det inget jobb eller nåt! Frågan är ju bara hur länge jag kan hålla mig uppe ;)
Haha.


Kommentarer
Postat av: per

haha : D jobbigt med all stress : / men lät som en rätt kul syn (A), skönt att du hann med bussen hem iallafall : )

2009-06-23 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0