Midsommar

Hej
Midsommarhelgen är över, och det blev en lyckad helg måste jag säga! Utan någon särskild planering begav vi oss mot öland vid 15 tiden typ. Innan dess hade vi haft midsommarmiddag i ths "barndomshem" ;P med hennes syskon och några till! För man måste ju äta midsommarmat på midsommar, och jag fick i mig en sillbit som jag brukar bara för att det är midsommar :P

Det var jag, th och emelie som åkte tillsammans, men vi visste en del som skulle dit som vi skulle träffa där. Det är ju trots allt ganska populärt att dra till öland på midsommar ;) var iaf fullproppat med folk, och vi hittade inte campingen vi skulle hänga till på först, men efter några varv fram och tillbaka så hittade vi! Mitt i allt letande så blev vi överfallna av ett gäng fulla ungdomar som vandaliserade ths bil lite smått. Det var hur många som helst som kom fram och började hoppa upp på bilen samt även lyfta den. Haha, blev lite panik sen när två galna killar ville sitta på bilen medans th körde. En tjej kom fram till bilen och kom med det farliga förslaget att köra så fort som möjligt för att sedan bromsa hårt... vi var ju inte precis ute efter att skada någon :P så nej, vi följde inte hennes råd.

Men sen så hittade vi iaf, och vi hade tänkt att vi skulle sova i bilen. Så vi parkerade bilen på en parkering med gångavstånd till campingen. Det var förövrigt den campingen i köpingsvik där en 21 årig kille blev mördad. Så hemskt, trodde inte det var sant när man fick reda på det på morgonen efter. Vi var inte vid stranden just då, men bara några timmar innan. Jag förstår verkligen inte hur man kan göra så! Väldigt hemskt iaf, r.i.p till den killen som fick sitt liv avslutat alldeles för tidigt.

Känns dumt att sitta här och berätta om kvällen nu, men det var kul iaf. Mindre kul var det att vakna upp i det hårda underlaget på bilen :P men för en natt funkar det ju! Känns som att jag har blåmärken över hela kroppen, men äh det försvinner. Åkte hem igår på dagen nån gång, och var hyfsat trött och seg hela dagen. Men th och jag stannade kvar hos mig här och vi snackade massa, gjorde mat och kollade på film :) mys!

Nu verkar det vara mat på g! Men först lägger jag in några av dom få bilder från helgen.


Haha, som vanligt så glömmer jag alltid bort att ta bilder. Så detta var typ alla bilder jag tog :O ganska meningslösa bilder egentligen! Haha, men det är ju jobbigt att ta fram sin kamera hela tiden ;P

Jag tror jag har blivit förkyld. Och imon börjar sommarschemat på börjes. Positive thoughts, positive thoughts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0