The summer is around the corner

Heej! Min rubrik stämmer verkligen inte in med verkligheten känns det som, men det borde ju vara sommar nu! Men ist ska det bete sig som att det är höst. Jag blir seriöst deppig av detta tråk-kalla-regniga-blås-vädret :( gaah. Aja, får väl hoppas på en del varma och sköna dagar denna sommaren iaf... ska väl ändå förhoppningsvis fly landet efter sommaren sen så i dont care ;P

Har jobbat idag, 9 - 17.30. Jag satsade stenhårt på att hinna med min buss som går 17.27, trots att stämpelklockan visade 17.28 när jag hade räknat kassan ;) jag vägrade tro att jag missat den! Haha, så jag skyndade mig iväg till stationen och såg en hel folkmassa stå där och då blev jag lite glad för det innebar att jag skulle komma hem en hel timme tidigare, för annars hade jag fått ta bussen vid 18.30 ist! Aja, nu ska vi inte prata om bussar längre, haha.

That 70's show är en rolig serie. Har velat köpa säsonger med det i hur många år som helst, men sen en dag gav jag upp för jag hittade ingenstans man kunde få tag på det. Jag kikade in på www.cdon.com igår och såg till min glädje att man kan köpa dom där nu :D jag ska börja lite smått med säsong 1 och 2 tänkte jag!

Nu ska jag ägna hela min uppmärksamhet till simpsons ;P
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0