Motivation, please

Hej! Idag vaknade jag upp utan motivation till någonting och huvudvärk. Den kombinationen gjorde att jag mådde illa. Jag sov hos min mormor, eller ja, i hennes lägenhet. Hon är iväg och jag vill inte gå in på varför här, men jag får låna hennes lägenhet har hon sagt. Men jag tycker synd om henne för allt hon måste gå igenom just nu! Jag vet egentligen inte så mkt om vad det är hon går igenom. Jag saknar henne iaf, känns jobbigt att vara i hennes lägenhet medans hon inte mår så bra... men förhoppningsvis så får hon komma hem på heltid snart igen!

Har fortfarande ont i huvudet, och motivationen har fortfarande inte kommit tillbaka. Men den kommer kanske sakta men säkert får vi hoppas. Detta blev ett lite deppigt inlägg, men allt känns lite jobbigt just nu bara. Men så är det väl för alla ibland i guess. Det känns ju inte bättre när det är skitväder heller. Jag behöver solen (: även om min hud är överkänslig mot den ;P

Nä nu ska jag försöka göra så att min dag blir bra! Ska till vårdcentralen om en timme och ta ännu en spruta så att jag är skyddad mot hepatit a och b 20 år framöver. Det är ju bra om man ska utomlands, vilket jag förhoppningsvis ska rätt mkt under de närmsta 20 åren :)


Puss på min fina vän th, och på alla andra också!

Kommentarer
Postat av: therése

min fina sjal ;P

hoppas din lilla söta mormor mår bra snart!

2009-06-10 @ 23:20:38
Postat av: Tessi

jaa den tar över bilden (;

jag hoppas med det! Hon kommer hem helt imorgon, så ska hälsa på henne nån dag nästa vecka! var jättelänge sen jag träffade henne :/

2009-06-11 @ 12:13:50
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0