Its history

Hej! Ibland blir jag lite irriterad på blogg.se, för nu upptäckte jag att mitt inlägg jag skrev igår aldrig kom upp. Så nu får ingen veta hur min dag igår var ;P haha.

Jag slutade vid 3 idag. Skönt att sluta tidigt, brukar oftast få längre jobbpass. Men det var iaf nice. Var ju en väldigt slapp dag idag, jag har bara stått och lärt en sommarjobbare kassan. Och hon kunde redan det mesta så jag behövde inte rycka in alls många gånger!

Nu tänkte jag antingen vila eller gå en runda, vi får se vad jag väljer.

Kommentarer
Postat av: per

haha vad sofft att bara stå å säga vad de ska göra..jag vill med : p skönt att de bytt tillbaks till det gammla kassasystemet på de nya kassorna nu med! : D

2009-06-16 @ 20:31:46
Postat av: Tessi

haha ja det är ju inte så ansträngande precis ;P

2009-06-17 @ 23:02:04
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0