Interesting

Det är redan helg snart igen! Men det är ju inte fel :) denna veckan har dock gått grymt fort så det känns som att det var helg igår. Jag håller faktiskt just nu på att rensa ut skräp som har hamnat på mitt golv. Allt lyckas alltid hamna där, och det brukar oftast få stanna kvar där ett tag.

Idag har det inte hänt så mkt intressant, så det betyder att detta blir ett ointressant inlägg. Sorry ;P

Jag är värsta trött, så nu ska jag byta mina sänggrejer så att min säng blir mysig och sen ska jag invänta scrubs och two and a half men! Jag har ju gott om tid på mig iaf, haha. För det börjar inte förräns 23 tror jag. Jag får inte glömma ställa min mobil för imon är det uppgång vid halv sju som gäller.

Have a nice night, pusspuss

Jag med en börjeskasse bakom mig :P

Kommentarer
Postat av: Larsson

Då är det som det ska vara då :P

2009-06-16 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0