Dont stop the music

Tjaa! Skönt att vara ledig idag. Det var jag iofs förra lördagen också, men då var det röd dag så då var alla lediga på börjes. Jag upptäckte nyss att jag har lite ont i huvudet och halsen :O men kanske kan bero på att när jag gick ut på en runda innan så sammarbetade inte vädret med mig, det verkligen öste ner regn. Trots mitt paraply så blev jag genomblöt! Tror inte att mitt paraply är vattensäkert, för mitt hår blev av nån anldening jätteblött? Yäyä, är det höst så är det... :P

Måste börja fixa mig iordning snart, ska nämligen hoppa på bussen om en och en halvtimme till stan! På bussen ska jag möta th och så ska vi ses! Och sen blir det utgång ikv :) jag är taggad!

Måste leta upp kvällens kläder nu! Ha det så bra,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0