Cutiecat

Tjaa! Tiden går ju grymt fort när man kommer hem från jobbet, känns som att jag har varit hemma i 5 minuter när det egentligen är 2 timmar. Haha. Får väl försöka somna snart för det är tidig uppgång imon med. Men jag känner inte alls för att sova! Har iaf bestämt lite mer om midsommar... bli antagligen öland som vi egentligen tänkt ett tag, men sen så uppstod lite frågetecken som gjorde att vi tappade lusten att dra dit lite. Men vi får se hur det blir, men det kan säkert bli kul att dra dit tror jag :)

Hinner inte skriva mer nu, men vi hörs imon! Ha det bra och puss


Cutiecat! Han sover på min nalle ;P haha

Kommentarer
Postat av: Larsson

Meh! söta Axel <3

2009-06-18 @ 13:17:10
Postat av: Anonym

Meh! söta Axel <3

2009-06-18 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0