Back home

NU är jag hemma igen! Tänkte faktiskt skriva ett hejdå inlägg innan jag åkte i måndags, men nej. blogg.se ville inte sammarbeta med mig. Har iaf haft en skön vistelse i sthlm! Har dock känt mig väldigt trött och sliten genom nästan hela resan, men det hindrade mig inte från att ha kul!

Jag har spenderat en hel del pengar iaf. Kollade nyss upp hur mkt jag hade kvar på mitt konto, och jag hade faktiskt mer än än jag misstänkte så det var bra... då hade jag ju kunnat slösa lite mer ju ;) Vi bodde förresten på ett bra vandrarhem som jag kan rekomendera. 4 plus av 5 möjliga ;D har dock glömt bort vad det hette men det låg bra till iaf.

Nu måste jag förflytta min packning, som jag har slängt ut på min säng, till golvet. Men vi hörs imon och då kommer kanske även lite bilder upp om vi har tur. Haha :P pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0