Välkommen 2009

Hey! Gud vad jag är trött, men tänkte trots det skriva ett litet inlägg här. Nyårsaftonen igår blev trevlig! Det blev lite ändrade planer under kvällens gång. Hamnade hos th och robin vid halv nio tiden, och pga dåliga bussförbindelser till stan så fick vi välja mellan att antingen ta sista bussen till stan vid halv tio eller att gå till stan. Vi ville inte stressa så vi valde det sistnämnda alternativet :) trots alla minusgraderna! Brr, men vi kom fram. Fast när vi väl kom till stan uppstod komplikationer, för vi bestämde att jag skulle sova hos dom och den sista bussen till bergsnäs gick vid 1! Vi var påväg till en fest på dalbo, men blev bara kvar där i 20 min. typ och kollade på raketerna, för att sedan åka därifrån igen :P haha, men det blev ett trevligt nyår iaf!

Jag är fortfarande lite sjuk, om inte ännu mer pga av kylan igår! Men hade tänkt gosa ner mig under mitt täcke+filt och kolla på filmen twilight nu :) har hör nånstans att det tydligen ska vara bra? Ja, det märker vi helt enkelt :)

Hoppas alla har haft ett kul nyår! Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0