Stygn

Tjaa! Jag känner mig superseg och har suttit och slösat en hel timme på att bara umgås med min dator, hah. Men nu ska jag bara skriva ett litet inlägg här och sen ska jag göra något annat.

Var på vårdcentralen vid halv 12 tiden och tog bort mina små stygn som suttit där i 10 dagar nu. Det tog inte alls lång tid, så det var ju bra. Haha, kändes lite kul att komma till vårdcentralen idag för att vara patient. Hela förra veckan var jag ju där och jobbade. Så nu ska jag nog hålla mig borta från det stället ett tag ;P

Bion igår var faktiskt bra, en ganska lättsam film. Bröllopsduellen hette den och det var nog en så kallad tjejfilm. Haha man hörde ett antal killar som satt och muttrade att det var sista gången dom gick på en sådan där film osv. Tss :P

Dagens planer är inte så stora, men th ska besöka sitt före detta hem här i ingelstad idag så hon sa att hon anatgligen skulle titta in hos mig med! Det får hon gärna göra :D


Åh det är så jobbigt när man inte hittar någon bra låt att lyssna på, när man liksom måste byta låt hela hela tiden. Nån som känner igen sig? Eller det kanske bara är ett problem som jag ofta lider av, haha. Jag måste verkligen färga mitt hår inom snar framtid! Men det är så jobbigt, för i vissa ljus och vissa speglar syns knappt utväxten, men ibland syns det hur mkt som helst. Så, vilket ljus och vilken spegel ska man lita på egentligen? Antagligen dagsljuset.

Justja, jag måste verkligen städa mitt rum idag. Har skjutit upp det så länge nu, och under tiden medans jag skjutit upp det så har jag hostat och nysit av allt damm! Och nu är jag ju expert på städning efter förra veckans jobb ;)

See you, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0