Shut up and drive

Hey there! Hoppas allt är bra? Med mig är det rätt så bra idag! Åt precis lite mat och nu ska jag duscha alldeles strax efter att jag skrivit detta inlägg. Jag hatar att duscha när det är vinter egentligen för då vill man aldrig nånsin lämna duschen. Och så står man där som ett russin!

Idag har jag mest tagit det lungt. Övningskörde vid 5 och det är väl det mest händelserika jag gjort idag, haha. Påtal om köra så måste jag köpa nya körlektioner snart för mina har tagit slut, och jag känner att jag kommer behöva en del till. Jag är nog inte en av dom som föddes med körkunskaper, jag tycker att jag är värsta dålig på att köra bil :P fast om jag går runt och tänker sådär så blir det kanske så bara för att jag tänker så... så inga mer negativa tankar här inte! Jag är grym på att köra, ohyeah ;)

Imorgon och de 3 andra dagarna av den restrerande veckan ska jag städa på mammas jobb! Det är bara 4 timmar per dag, men det är ju lite ändå! Kommer ju inte att få jobba extra på börjes denna månaden. Eftersom att det är från 8 till 12 så bokade jag nu in en körlektion att ha på torsdag klockan tre, och då kan jag ju passa på att köpa dom där lektionerna jag pratade om innan. Tycker det är mkt bättre att ha det förbetalt än att hålla på att betala en och en. Åh vad skönt det hade varit och slippa tänka på körkortet alltså, men jag ska fan ta det innan sommaren! (pleeease?)

Jag har haft två drömmar om semlor med inte allför långt mellanrum, och då måste jag ju även påpeka att jag aldrig varit nåt stort fan av semlor... så jag undrar verkligen vad drömmarna vill mig? Är det en sann-dröm? Ska jag kanske få en semla av någon helt oväntat? :P haha, det återstår att se.

Nu hinner jag tyvärr inte sitta här och låta tiden rinna iväg! Pussochhej



Vad vill du mig, semla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0