En blå nyans

Hello, how do you do? Haha, så brukade jag alltid säga innan har jag för mig. Det låter kul när man säger det fort! Fast jag har ju lite udda humor ibland har jag märkt :P ibland skrattar jag åt saker som andra finner allt annat än roliga, men thats me helt enkelt! Påtal om skratta så kom jag på att jag även kan skratta hysteriskt om det händer nåt "allvarligt" eller om jag befinner mig i ett tillfälle då jag absolut inte får skratta! Det är ju riktigt jobbigt, när man liksom inte kan hjälpa att man skrattar. Men det är väl nåt slags panik-grej-skratt jag drabbas av helt enkelt. Det låter som att detta händer mig varje dag, men så är det inte. Det har väl bara hänt kanske 3 ggr eller nåt ^^

Det var egentligen inte något jag planerade att skriva eller så, utan det bara kom upp lite spontant! Idag har jag nog haft världens tråkigaste dag. Har känt mig extremt uttråkad och inget har änsålänge fått mig road. Är helt osugen på allting, så jag hoppas att jag vaknar upp imorgon lite mer positivt inställd (:

Har kollat på massa greys anatomy avsnitt igår och idag, det är en ganska bra serie. Missade typ hela första säsongen så jag tänkte att det var dags att önska mig den i julklapp, och jag fick alltså den ;P

Nä, nu ska jag äta en morot, för morötter är ju ganska gott tycker jag. Känns kanske lite tråkigt att sitta här och äta en morot, men what the heck, min dag har ju ändå varit så tråkig så det passar ju bra. Haha.

Måste bara klaga lite på denna kylan som har hälsat på! Jag tänker strejka från kylan och alltså inte gå ut förräns minusgraderna har försvunnit. Mina händer är i skrivande stund helt frusna och man kan även ana en blåaktig nyans :P brrr.



Pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0