Back

Heej! Slank bara in här lite snabbt, och så såg jag att det har varit mer besökare här än vanligt idag. Och jag som inte har uppdaterat här på flera dagar, fick nu lite dåligt samvete :P jag är en dålig bloggare, jag vet. haha.

Jag är lite småtrött nu, men det får man vara på söndagar! Därför så ska jag alldeles strax sova i min sköna säng, som det tydligen också bor en nyckelpiga i! Har sett den vandra omkring på mitt täcke ett antal gånger nu, så den verkar trivas här den med :P och nu när jag tänker efter så hittade jag en annan nyckelpiga i mitt rum för ett tag sen, som jag släppte ut genom fönstret (kanske inte så snällt med tanke på att det snöade... men aja). Vet inte vad jag har som nyckelpigor gillar, men något måste det vara ;P

Oj vilket kul inlägg, nu får vi hoppas att de som kikar in här blir nöjda ;D hihi.

Kanske ska piffa upp lite extra med en bild också? :) En helt meningslös bild utan budskap.



Ni får ha det så bra så hörs vi förhoppningsvis imon ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0