That 70's

Heej! Allt bra? Med mig är det bra, har massa huvudvärk bara. Har haft det sen jag vaknade, men sen ignorerade jag det för att kunna ha körlektion. Min körlärare är så snäll, för hon sa att om jag kände att jag verkligen inte skulle klara att köra så kunde hon skjutsa mig till stationen så att jag kunde åka hem. Men jag chansade på att köra, för jag var ju ändå inställd på det. Det gick bra och efter ett tag glömde jag bort huvudvärken, men sen när jag kom hem fick jag det återigen. Jag har glömt att ta alvedon :P får väl göra det snart om det blir too bad!

Aja, för att byta ämne så är jag lite irriterad på min kamera som jag köpte för några månader sen. Varje gång man sätter på den så piper den och säger att jag har fel batterier i den! Hm, jag trodde att alla AA batterier passar i alla kameror? Men nehej, tydligen inte i min. Om den inte slutar upp med det kommer den inom kort att bli kastad i väggen :O (eller i papperskorgen!)

Justja, min snälla körlärare som jag nämnde däruppe ska visst flytta iväg från växjö! Fast det är inte förräns i maj, så om vi har tur så hinner jag ta körkortet innan hon flyttar så slipper det uppstå komplikationer ;D nä men det blir ju lite jobbigt att bara byta sådär när man haft samma länge. Fast jag har ju iofs kört med två andra där med. Fast, det är ju faktiskt ganska länge tills maj och innan dess borde jag väl tagit körkort :)

OH nu är det ju that 70s show snart! Det får vi inte missa. Efter det ska jag och mina syskon laga mat för tredje dagen i rad, för mamma kommer hem sent idag med. Men vi kan ju laga mat. (Hihi fast bror-daniel brände kyckligen ganska rejält i tisdags ;P)



Vi hörs, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0