Tillfällig städtant

Hej blogg! Har precis ätit upp min lunch som bestod av någon slags björnbärskräm och två mackor! Man blir hungrig av att städa hela dagen. Men det gick väldigt fort och det var kul för alla på mammas jobb är så trevliga! Det var ju som sagt bara fyra timmar, men nu är det alltså rent och fint på vårdcentralen i ingelstad ;D

La mig värsta sent i natt så jag har inte sovit så mkt, så därför känner jag mig helt slut nu. Ska nog vila lite snart, och sen så måste jag handla lite grejer till mamma tyckte hon. Tur att det typ bara är 10 steg till ica affären, haha!

Det blev visst ett ganska ynkligt inlägg det här, men förhoppningsvis blir det mer nästa gång om vi har tur :) Lägger in en bild för att få det hela lite fylligare.



Ha det nice, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0