Slow motion

Heej! Här sitter jag och segar, men det får jag inte göra länge till för jag ska alldeles strax göra maaassa teoritester! Jag tar detta på allvar nu alltså ;) (vi får se hur länge det varar denna gången, haha).

Det gick bra att städa även denna dagen. Drabbades dock av en väldigt jobbig huvudvärk som inte lämnade mig förrän jag skulle gå hem! Så nu är jag huvudvärksfri iaf. Städningen gick fortare idag än igår, så jag fick komma på massa andra saker att göra som att vattna blommor och leta efter damm, och jag gjorde allt i långsamt tempo. Imorgon lär jag få göra allt i slow motion, för nu har jag ju sopat alla rummen ganska grundligt.

Justja, teori var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0