Sleep

Godkväll (haha, det ordet använder jag sällan måste jag bara påpeka, det låter så...gammalmodigt :P), eller godnatt kanske skulle passa bättre just nu! För jag ska nämligen sova snart om jag kan, för jag har gått och blivit förkyld. Och jag satsar på att sova mig frisk. Vill ju bli frisk nu när det är helg och allt ju!

Men imon blir det nog ganska så lugnt för min del iaf, ska jobba mitt ynkliga lilla städpass och sen ska jag dricka te och andra varma drycker så att jag är frisk på lördag! Då blir det eventuellt party/utgång :) sen på söndag så ska jag och min syrra gå på bio! Det är jag som ska bjuda henne på det, för det är hon värd tycker jag! Hihi.

Förövrigt så har dagen varit mys med th och hennes syrra! Åkte till stan vid halv två och sen hamnade vi hemma hos th och åt kladdkaka och kollade på that 70s show. Aja, time to gooo

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0