Right now

Hello! Idag är det söndag och jag tog en skön sovmorgon till 11! Det var väldigt längesen jag har kunnat sova så länge så det tackade jag inte nej till precis. Åt massa frukost och sen tog jag mig ut på en ganska lång runda med musik i mina öron :) Just nu sitter jag här och dricker turkiskt te som är supergott! Var nyss ute och körde bil/handlade med mamma och strax ska jag besöka duschen :P

Igår blev det lite ändrade planer på min helg. Stackars th blev sjuk i fredags så hon jobbade varken då eller i lördags, så jag tog över hennes pass igår. Eller hennes och hennes, hon skulle egentligen varit på cafét och jag har inte dom kunskaperna, men som tur var så skulle även hennes syrra jobba i kassan så jag tog hennes pass mellan halv 11 och halv fem typ! Alltid bra att jobba på lördagar för då blir det many money ;) (haha okei, heter väl egentligen much money, men tyckte det lät mkt roligare med many ;P)

Planerna för denna söndagen är biomys med min syrra och kanske även th! Bion börjar vid 21 tiden, så nu ska jag kolla om det fortfarande finns en plats att boka jämte mig och min syrra till th, kanske inte hade varit så kul om hon hamnar nån helt annanstans i biosalongen! Men först ska jag nog ringa henne och checka hur hon mår :)

Ha en kul söndag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0