Positive thoughts?

Hey! Idag känns som en allmänt trist dag... haha usch det lät negativt. Och det ska man inte vara, nejnej. Var är den positiva inställningen? Nä, men det är lätt hänt att allt känns lite jobbigt när det är grått och kallt utan minsta lilla solstråle i sikte. Jag vill ha vår NU! Perioden mellan vinter och vår känns helt onödig enligt mig.

Idag har jag inget mer planerat än att inte göra nånting helt enkelt. Är så trött och osugen på allt så då finns det helt enkelt inget annat att göra. Haha nä usch vilket deppinlägg detta blev då. Det var inte meningen egentligen, men bara för det så är det nog bäst att jag sätter punkt här så att jag inte deppar ner alla andra med :P



Nu ska jag se på that 70's show och skratta sönder mig. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns inte mycket kul med denna årstiden nej : ( men man får göra det bästa av situationen...mysa framför brasa osv är ju perfekt : D man uppskattar nog våren/sommaren mer efter detta med : p

2009-01-27 @ 20:26:04
Postat av: Tessi

precis! hehe jo om man hade haft en brasa hade det ju varit perfekt att spendera sin tid med ;D ja man gör nog det :)

2009-01-27 @ 21:21:59
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0