Plans

Heey! Idag har jag varit otroligt effektiv. Har handlat åt min förkylda syster, gått en lång runda samt pluggat på massa terori. Och mer ska det bli, för jag har bestämt mig för att satsa stenhårt på det här med körkortet så att jag kan ta det nån gång. Gärna snart, för jag är trött på att inte kunna göra vad jag vill (haha, så känner jag iaf, känns som att jag bara kan börja söka massa jobb och leta lägenhet efter körkortet. Före och efter körkortet... som före kristus typ ;P) Känns som att jag lika gärna kan försöka satsa 100 % på detta nu, och sen jobba på samma ställe i sommar också. Och då helst ta körkortet innan dess, så att jag kan göra vad jag vill därefter! Det är tydligen bra att ha mål, och det har jag ju nu.

Mitt allra närmaste mål är att ta mig neråt och se om det är nån mat på g, för ich bin hungrich. Idag är jag lat och orkar inte hjälpa mamma (som av nån konstig anledning alltid är den som lagar mat här, I wonder why?). MEN jag brukar faktiskt vara snäll och hjälpa med det, dels för att jag tycker det är kul att laga mat. Och dels för att jag själv tycker det är supertråkigt att laga mat alldeles ensam!

I fredags var jag och emelie på stan hela dagen och då köpte jag mig ett par mysiga tofflor för mina frusna fötter, och dom har jag använt flitigt sen dess måste jag säga ;P det kändes väldigt viktigt att berätta detta, så att ni vet hur mina fötter mår liksom ^^



Nä, kanske ska hjälpa mamma med maten ändå... kan ju alltid provsmaka den. Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0