Never too late

Nu var det ju ett tag sen jag ägnade min tid åt att skriva här, men är man är dålig bloggare så är man ;P jag har verkligen inget intressant att skriva om nuförtiden känns det som. Fast nåt kan man väl alltid komma på iofs! Jag är så himla sugen på att bara flytta härifrån just nu, men jag måste ju ta mitt körkort först, och skaffa heltidsjobb och blablabla. Så många måsten.

Har kört lite bil idag och sen har jag mest tagit det lugnt och lyssnat på glad musik för att höja mitt humör lite! Haha så jag har hoppat över varenda liten depp-låt. Det funkar faktiskt ;P

Justja, jag har förresten gått och blivit värsta orolig för en del såna där födelsemärken jag har. Har nämligen hur många som helst, och i torsdags så började en blöda! Det är nog inte särskilt bra, så jag går runt och oroar mig för detta värsta mkt. Jag vet att man inte ska oroa sig, men det är ju svårt. Ska iaf kolla upp dom på fredag hos vårdcentralen.

Hade tänkt plugga massa på teori idag, men har jag gjort det? Nej. Men får göra det nu. Eller nej, ska nog ringa th ist förresten :) bara skjuter upp allting heeela tiden. Thats me.

Ha det så bra hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0