Flashback

Av någon konstig anledning har jag varit väldigt, väldigt trött idag. Det började redan en timme efter min uppstigning. Och då är det ju ganska illa :P haha, på bussen in till stan var jag verkligen tvungen att fokusera på att vara vakna och bli pigg. Och nu är jag ju ändå ledig nästan hela tiden... jag har väl blivit nån slags lat-och-trött-människa. Great. Såhär kände man typ alltid påväg in till skolan kommer jag ihåg, haha fick en liten flashback ;P

Påtal om skola så kanske det är dags att komma på nåt att utbilda sig till kanske? Usch jag blir trött och stressad bara av att tänka på det.  Och jag känner inte för att bli (mer) trött och stressad just nu! Så istället ska jag kolla på lite greys anatomy och sen ska jag sova så att jag inte är såhär trött imorgon med. Fast jag kan ju ändå sova så länge jag vill kom jag på nu. Usch jag vill inte kunna sova så länge jag vill längre. Visst det är skönt ibland men efter ett tag så får man bara massa ångest för att man inte jobbar, går i skolan eller nåt.

Nu säger jag hejdå så hörs vi nog snart igen (:


Denna fina bilden tog emelie när vi var i turkiet! Hade vatt nice att resa iväg nånstans ett tag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0