Another sunday

Tjaha! Först nu blev jag pigg, det dröjde ett tag. Har varit seg och trött hela dagen, men nu vände det. Jag antar att det beror på att mamma satte fram överdrivet många kakor, och man måste ju smaka alla! Haha

Lyssnar och sjunger med till massa musik just nu, antar att hela huset och alla grannar hör mig, men det bjuder jag på ;P kom gärna hit och lyssna om du vill ;)

Helgen har vatt nice, fast hade vatt lite bättre om jag inte hade jobbat i lördags. Menmen det gick bra ändå! Var bara väldigt osugen på att stiga upp mitt i natten (som det kändes som). Åkte hem till th igen direkt efteråt och möttes även av alla hennes systrar som skulle joina oss!

Nä nu orkar jag inte sitta här och skriva längre, men vi hörs nog snart igen skulle jag tro! PUSSOKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0