Who will I be?

Ibland (okei ganska ofta nu på senare tid) undrar jag vad jag gör om typ 5 år? Kommer jag ha förändrats som person? Ser jag livet på ett helt annat sätt än jag gör nu? Var bor jag? Gah, jag kan verkligen bli galen av att tänka på detta. Jag säger till mig själv varje gång tankarna dras dit igen att jag ska sluta tänka på det och bara leva. Men oj så svårt! Just nu har jag tyvärr väldigt svårt att se positivt av vissa anledningar. Det är spännande och läskigt på samma gång att tänka på framtiden tycker jag. Det är så svårt att veta vad man vill hinna med i sitt liv, och vad man ska satsa på. För man har ju bara ett liv på sig liksom. Nu blev det visst ett deep moment såhär på kvällen... men det kan väl behövas ibland! Men ibland önskar jag att jag inte tänkte såhär djupt och jobbigt så ofta. Men jag älskar dom tillfällena när jag ignorerar såna tankar, och bara lever mitt liv (: weehoo!

Nu måste jag gå, sov gott alla som ska sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0