Free

Tja! Denna lördag är jag ledig vilket innebar sovmorgon. MEN såklart kunde jag inte sova längre än till halv tio då jag väcktes av att det var dags att fira min lille bror som fyller år idag. Han har redan gått och blivit 17 år och är alltså inte så liten längre. Fast i mina ögon kommer han alltid vara det ;P jag har som sagt väldigt svårt att köpa presenter till min broder, så ist för present ska han få köpa min mobil till ett väldigt bra pris. Haha, jag köpte den i somras, men vill redan ha en ny ;D

Jag jobbade igår, fast inte i kassan utan jag fick vara på livs ist. Det är ju kul med lite omväxling. Är lite småtrött på kassan faktiskt. Plockade upp varor i frysen heela dagen lång, freezing :P men dagen gick fort. När man sitter i kassan så har man ju en klocka mitt framför ögonen hela tiden och då har tiden en tendens till att alltid gå så himla sakta. Men igår jobbade jag alltså utan klocka framför ögonen och då gick allting mkt fortare.

Planerna för idag är att först fira min brossa, och mamma som fyllde år förra lördagen, med lite släkt som kommer hit snart. Sen ska jag in till stan för lite förfest och utgång!



Ha en kul lördag allihop, pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0