The best one of the best ones

Nu har jag precis ätit en väääldigt god kladdkaka! Men det var dock inte jag som gjorde den, utan mamma köpte visst en ist :P haha, så då slapp jag baka. Inte för att jag var tvungen att göra det egentligen, men vill man ha kladdkaka så vill man liksom!

Imon har jag körlektion vid 10, sen efter det så får vi se vad som händer. Kollade nyss på första avsnittet av scrubs säsong 8. Men har bara det avsnittet av den säsongen änsålänge, så jag får nöja mig med det tills vidare ;P

Haha, på bilden ser ni en misslyckad kladdkaka som blev allt annat än kladdig, made by mig och th för längesen!

Nu ska jag betala en räkning som måste betalas senast idag, så nu sätter vi en punkt här.

Ha det bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0