Monday again

Hello! Idag är det måndag igen och dagen har varit bra. Tog mig en sovmorgon till 10 och sen så åkte jag och min syrra in till stan och arbetsförmedlingen. Hon skulle också dit idag så det var ju passande! Var på det där mötet och sen så vandrade vi omkring på stan en liten stund för att sen åka hem igen. Jag gick en lång runda i det kalla vädret sen när jag kom hem, och jag fryser fortfarande efter den :P men som tur är så har jag skaffat mig en fleece (med inspiration från th (; haha).

Damn, tror jag har lite ont i halsen. Kände mig värsta förkyld i fredags, men sen mådde jag lite bättre på lördagen. Men det kanske har blivit värre nu? Dumma kyla, jag skyller på den!

Nu ska jag göra lite teoritester och sen ska jag kaaanske baka en kladdkaka om jag hinner och orkar :) mmm yummi!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0