Snabbisinlägg

HEY! Jag ska med en buss om 15 min men tänkte ändå vara lite optimistisk av mig och hinna blogga innan. Vi får se om jag hinner med den eller inte efter detta, haha.

Idag fick jag faktiskt ett ryck och började städa och dammsuga som en galning. Bytte mina säng"kläder så nu har jag ett ganska löjligt men passande "love" tema i min säng. Det är ju alla hjärtans dag nästa lördag. Fast detta kom jag iofs på efter att jag valde detta täcke, som jag inte använt sen flera år tillbaka om jag ska vara ärlig.

Åt nyss lite lunch och nu är jag fixad och klar inför att träffa emelie. Vi ska ses vid 3 och sen ska vi umgås litegrann :) det blir nog förresten inget partey ikv, det var bara jag och emelie som kunde, men det finns ju fler helger! Ojoj, nu rinner tiden iväg. Justja, idag väcktes jag av att jobb ringde mig ocg frågade om jag kunde jobba idag. Det tog emot lite att säga nej eftersom att jag inte jobbat alls mkt på senaste tiden, men just idag har jag ju annat planerat och jag kände inte för att ställa in mina planer. Det har jag faktiskt gjort väldigt många gånger tidigare! Men imon ska jag jobba iaf :)

Gotta go, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0