See you soon

Hejsan! Allt bra? Det är det iaf med mig, bortsett från att jag fryser ihjäl mig men det gör jag ju ganska ofta iofs :P Idag har det varit en riktigt tråkdag, men det har ändå varit lite skönt att vila och bara ta det lungt. Även om jag har såna dagar lite väl ofta nuförtiden, haha.

Igår bokade jag in en körlektion i sista sekunden trots att jag var hur trött som helst, men tänkte att jag var tvungen att ha en denna veckan. Hade egentligen en bokad tills imon, men jag ska jobba imon så då fick jag avboka den. Jobbar ju hellre ;D ska jobba exakt samma pass som jag jobbade i måndags, så slutar alltså vid halv nio. Mamma tyckte att jag skulle sova hos mormor även imon, för hon hade massa grejer att fixa tydligen. Så jag får väl göra det! Snällt av mormor att jag får låna hennes soffa tycker jag! :) Men jag brukar hjälpa henne med att handla, vattna och såna där saker för att visa min tacksamhet ;P hehe.

Vi hörs nog inte imon, för mormor har varken internet eller dator. Men nån gång snart hörs vi säkert igen (; pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0