Repeat

Hej min lilla blogg! Jag har sagt det innan, men jag säger det igen; Jag är en dålig bloggare. Bara för att göra alla uppmärksamma på det. För jag upptäckte att jag trots min extrema frånvaro ändå fått några små besök!

Den senaste veckan (eller veckorna? När skrev jag här senast egentligen? :O) har bestått av lite allt möjligt. Blandade aktiviteter liksom (; haha. Jobbat litegrann, kört (väldigt) litegrann, och umgåtts med mina kära vänner! 
 
Idag har jag städat på mammas jobb litegrann, vilket jag även ska göra imon. Sen på onsdag och torsdag är det börjes som gäller igen :P idag har jag också spenderat dagen med th och det var lika kul som alltid. Köpte upp alla mina pengar på stan, så nu sitter jag här och väntar på att den nya lönen ska flyga in på mitt konto! Får lön både imon och på onsdag. Haha, men det handlar inte om så mkt pengar som det kanske låter som ;P

Pusshej, vi får se när vi hörs nästa gång (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0