Lovetrap

Phuu, mina småkusiner åkte precis hem nu. Den minsta var jobbigare än vanligt idag, han skrek och blev lessen över allt. Och åt upp alla vindruvor ;P sen så upptäckte han mitt rum så han gick in och ut här hela tiden. Jag som ville vila för jag fick ont i huvet. Men nej, istället fick jag spela nåt spel med honom på min dator som han dessutom snorade ner! Barn är ju söta, men också ganska påfrestande :P

Håller på att bestämma mig för kvällens klädval, och det är då inte lätt. Haha. Lite synd att jag fortfarande har massa huvudvärk, men jag ska inte åka iväg förräns vid 8 ikv, så jag hinner med lite vila ändå (:

Min kamera är helt fucked up för tillfället förresten. Det går liksom inte att stänga av den, när man trycker på on/off knappen så lyser det bara lite grönt på knappen och sen så händer det ingenting. Dumma den!

Så nu snodde jag en bild från internet  bara för det.

Nu ska jag fortsätta att vända upp och ner på min garderob och se vad jag hittar ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0