It makes me wanna scream

Varför kan det inte bli vår/sommar typ nu? Jag känner för att springa en runda nu MEN för att bara nämna några av nackdelarna med det; det är alldeles för kallt vilket innebär flera lager av kläder, det är mörkt ute och jag lär bli ännu mer förkyld... jaja, får väl gå en runda ist. Med mössa och vantar :P

Nä usch, jag känner mig på världens sämsta humör just nu. När jag tänker efter så har jag nog gjort det sen jag vaknade, blev arg på min mobil när den ringde så tidigt som vid 8! Det enda jag ville göra var att sova vidare, men det gick ju inte för jag skulle ha körlektion. Fast jag somnade på bussen, så jag fick sova i typ en kvart till iaf ;P

Hoppas du/ni haft en bra dag iaf (:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0