Hurry

Hej blogg! Kom alldeles nyss hem från jobbet. Slutade vid halv 6, men missade min buss som gick just vid halv 6. Så jag fick snällt vänta på halv 7 bussen. Men det gick bra, jag skulle ändå köpa presenter till min brossa som fyller år på lördag. Inte för att jag hittade något till honom, men jag gav ju det ett försök ändå :P det är en av dom svåraste sakerna som finns att köpa presenter till killar just. Det finns ju typ inget kul att köpa, som dom intresserar sig av liksom. Funderar seriöst på att köpa mat till honom, för han äter som en häst numera. Och istället för att äta upp mina matlådor som jag ska ha med mig till jobbet så kan han ju äta den maten jag köper till honom! Im so smart ;P

Nu hinner jag inte skriva här mer för stunden, måste kolla hur mkt (lite) pengar jag har på mitt konto i skrivande stund! Efter det så ska jag kolla på mitt tillfälliga favoritprogram Sveriges värsta bilförare, nu när desperate housewives har uppehåll. MEN nästa vecka börjar det återigen :)

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0