Hero

Tja! Kom hem för en liten stund sen efter denna arbetsdagen. Även om jag varit ledig hela veckan så var det grymt jobbigt att ta sig upp vid lite i 8 idag på morgon. Det är alltid så att när man sover bäst så ringer den där jäkla mobilen. Menmen som tur är så vänjer jag mig ganska snabbt vid att "vara vaken" eller vad man ska säga, när jag väl har tagit mig upp från sängen!

Klockan är ju värsta mkt nu upptäckte jag. Haha eller den är iaf mkt om man inte ens hunnit tänka på vad man ska göra ikv. Men ska nog till th sen antagligen! Igår blev det en heldag med emelie och det var kul att träffa henne :) vi var på stan ett tag och sen så följde jag med henne hem och så åt vi litegrann, och sen ägnade vi ungefär hela kvällen åt att spela guitar hero och singstar! Fan vad kul det var, har aldrig spelat guitar hero innan och det var ju ganska svårt men kul som sagt! Weey jag vill med ha. Jag vet inte hur länge vi höll på att variera mellan dessa två spel, men tills jag åkte hem vid 12 iaf. Så det blev ju ett litet tag ;D min hals var inte sig själv idag när jag vaknade kan man ju säga, haha.

Wellwell, nu måste jag gå! PUSS

Kommentarer
Postat av: Per

Singstar 3 och GH3 äger allt!! : D bästa party spelen någonsin < : men ja som du säger man blir lite trött i strupen efter ett par låtar xD brukar köpa nya låtar till mitt singstar via nätet med så får mna lite variation : ) queen - Dont stop me now <3

2009-02-07 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0