Friends

Heej! Gud vad jag är trött idag alltså. Var städtant även denna dag, och idag var det väldigt drygt att städa. Men som tur var så slutade jag ju vid 12, så då fick jag skynda mig hem och fixa lite lunch för att sen hinna med bussen till stan för att ha körlektion. Det enda jag kände för när jag satt där på bussen var att sova, inte köra bil :P haha, men det gick bra ändå. Jag vaknade till lite när jag körde in i ett träd. Hehe nä nu skojade jag litegrann ;P

Just nu sitter jag här och kollar på vänner! Såg nyss på reklamen här på femman att linda rosings program börjar idag... "Den rätta för rosing" alltså, snälla? Vem fasen bryr sig om hennes kärleksliv? Är det någon mer än henne som finner det intressant liksom? Nä det tänker jag inte kolla på.
 
Ska nog duscha nu, om jag orkar. Det är ju så kallt :P
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0