Find time

Hej! Jag kom precis in efter en kall men skön runda i snön som har kommit på besök än en gång. Neeej var min första tanke när jag upptäckte det. Men jag hoppas på att den kommer smälta bort fort och vips så blir det vår!

Det är redan torsdag idag vilket innebär att det snart är helg! Imon så blir det lite fest med emelie, och sen på lördag ska jag upp tidigt och jobba. Jobbar inte så länge så det är ju skönt iaf. Fast har iofs stjärna och då kan det ju vara så att jag måste stanna kvar längre om många bestämmer sig för att handla mkt just på lördag. (hoppas inte, för isf hinner jag med den sista bussen :P)

Egentligen skulle jag övningsköra rätt mkt denna helgen, men hinner kanske lite imorgon eller möjligtvis söndag eller måndag. Mamma är ledig på måndag så det skulle ju kunna öka mina chanser till att köra. Det är ju rätt svårt att hitta tid till att övningsköra. Päronen jobbar ju, och jag förstår såklart att övningsköra med mig inte är det första dom tänker på när dom är lediga. Synd att man inte kan övningsköra själv, isf hade jag haft massa tid till det ;)

Nu blev jag hungrig, men vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0