February stars

Hej blogg! Nu är det redan söndag, den är tillomed redan slut snart. Känns som att det var söndag senast igår, det är ju sjukt vad fort tiden går. Jag tänkte aldrig på att tiden går såhär fort när jag var liten, utan det är nu på senare tid jag lagt märke till detta. Eller är det kanske så att tiden har börjat gå fortare? ;P

Igår var det fest hos th och robin, riktigt kul måste jag säga! Mindre kul idag på morgonen. Kände mig inte direkt på topp om man säger så, det gjorde jag iofs inte på slutet av kvällen heller då jag däckade på deras soffa. Så jag sov alltså över omedvetet hos th! Tack för att ni inte slängde ut mig ;P haha. Jag var säkert jättejobbig där i slutet av kvällen när jag började spy och hålla på, inte för att gå in på detaljer men jag lyckades visst spy på stackars th! (sorry :) aja, nogpratat om denna festkväll, det var iaf riktigt kul innan jag drack den där whiskyn som jag fick av någon. Haha efter det gick det såklart utför, jag tål inte whisky tror jag. Eller jag skyller på det iaf ;P

Denna dagen har jag inte fått något gjort, har bara sovit, sovit och försökt bota min bakfylla. Nu är den nog snart så gott som borta, så då kan jag ju börja 'leva' igen! Synd bara att klockan hunnit bli så mkt, och trots denna sovdag så börjar jag sakna min säng. Jag är en latis idag.

Justja, imon ska jag till arbetsförmedlingen tydligen. Det var nån information om nånting, jag hade nästan glömt bort att jag skrev in mig där för några månader sen. Men nu blev jag alltså påmind igen, och jag har ju inte precis så värst mkt jobb här framöver. Tror att det skulle vara info om "jobbgaranti" som innebär att man kan få typ 3000 kr i månaden om man varit arbetslös i 90 dagar. Vilken jag iofs inte riktigt varit, har ju jobbat lite då och då. Men de sa att det inte gjorde nåt om man jobbade extra... aja får se hur det blir helt enkelt!

Tänkte umgås med min tv nu, ha det nice :)


Kan ju förresten bjuda på en bild från igår, blev inte några bilder från festen tyvärr. Jag fattar inte hur jag lyckas glömma min kamera hela tiden? Och min mobil är ju inte något bra alternativ precis ;P fast nu när jag tänker efter kanske jag tog en bild eller två med mobilen ändå... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0