Det var inte igår

Hej. Nu har det visst gått ett tag sen jag skrev här. Det var inte igår iaf! Haha, nä men jag har faktiskt inte haft någon tid över. Jag är så grymt trött nuförtiden också så det enda jag vill göra på min lediga tid är sova. Och det känns ju kul :P Idag blev jag väckt vid halv nio tiden och fick lite olika jobbalternativ för dagen. Jag "valde" ett pass mellan 10.15 - 19.45. Detta passet ska jag även jobba imon, men nu vet jag ju om det så imon slipper jag stressa mig klar på en halvtimme som jag fick göra idag!

Denna veckan har jag en ganska fullproppad kalender, vilket jag inte alls är van vid. Hehe men det är bara att vänja sig helt enkelt. Var ju ledig väldigt mkt i januari, så jag får tänka tillbaka till den (jobbiga) tiden när det känns jobbigt att stiga upp. För jag vill ju hellre jobba än att vara hemma varje dag.

Nu är det sova som gäller ;P pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0