Highlight

Min besöksstatistik börjar bli riktig hög, för några dagar sen hade jag hela 6 besökare här (;

Hej förresten! Jag fick precis för mig att jag skulle slinga mitt hår litegrann och tog min kära syster till hjälp. Det var snällt :) hon klagade på att jag aldrig uppdaterar min blogg nuförtiden så därför passar jag på med det nu när jag ändå väntar på att slingningen ska verka eller vad det nu heter.

Har fått grymt ont i min nacke, lagom till jobbhelgen som börjar imon! Men det ska nog gå bra ändå. En sötis har lovat massage i helgen så jag får se fram emot det! ;D

Nu ska jag leta upp en trevlig bild att lägga upp!


Dessa bilder passar ju bra för det är ju så jävla kallt! Usch orkar inte med vinter egentligen, men okei... lite mysigt kan jag väl gå med på att det är ändå (:

Nu ska jag äta pepparkaksfil (ja, det finns!) och sen ska jag duscha, sen frågade mamma nyss om vi skulle se film, men vi hörs inom snar framtid!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0