Work it out

Tja! Det är så jääkla kallt. Är det bara jag som tappar motivationen till typ allting när det är vinter och kallt och mörkt hela tiden? :P Man orkar ju inte göra något som inkluderar att man måste ta sig ut. Nää, jag är nog mer för sommaren tror jag!

Tydligen så är det ca 15 grader på den nedersta våningen där jag jobbar. Det är ju ganska lagom ;P men jag ska ändå inte jobba kvar där så länge till eftersom att de ska ta bort alla extraarbetare. Hade ju känts lite bättre att ha iaf några dagar i månaden medans man söker annat jobb... för jag tänkte ju faktiskt söka något annat snart ändå! Jag vet iaf att jag inte ska söka jobb i tingsryd iaf :P jobbar min sista dag där i januari.

Åh, det var en mysig helg! :) en söt person fyllde år i lördags så då blev det lite fest! Sen igår så tillbringades dagen med samma sötis och det blev lika mysigt som alla dagar med dig! ;)

Nu kom jag på att det är ju förfasen julafton om några dagar, så nu måste jag slå in julklappar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0