Day before new year

Hej!
Jag sitter här och har precis bestämt ut min nyårsoutfit för i år. Jag har inte tid att välja imon, för då ska jag jobba i 4 löjliga små timmar och sen, om allt går enligt planerna, hänga med th direkt till stan. Men det känns ju bra att jag har packat ner allt som ska med nu iaf! Om jag nu inte har glömt något, vilket jag oftast gör. Haha, det bästa hade ju varit om man kunde jobba i de kläderna man ska ha, men festkläder är kanske inte så jobbanpassade alltid.

Nä, jag föredrar att klä mig i gamla och fula kläder när jag jobbar på börjes, för man vet aldrig om man blir tvungen att hjälpa till i korvboden :P det har hänt några ggr och då kommer man ut därifrån med en lukt som håller i sig länge. Och den är inte så god :P

Fan, jag känner mig sådär småförkyld nu :( men det är alla minusgraders fel, liksom -18 är väl lite överdrivet? :P åh längtar till sommaren!

Ska kolla på lite how i met your mother, och sen ska jag sova och bli pigg och glad till imon!

Min syrra har förresten flyttat! Och jag saknar henne redan, för hon valde att flytta till övertorneå som ligger ungefär högst upp i Sverige. Och där är man ju inte varje dag! Men jag hoppas verkligen att det blir bra för er där uppe :) see you soon ;)

Puss och gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0