Hot or cold?

Men gah vad hett det är härinne. Så det är alltså i mitt rum solen placerar sig när den gått ner, för det är verkligen stekhett här inne. Ge mig snö eller något. Eller nej, vid närmare eftertanke så är det nog inte värt det. Gillar inte snö heller. Haha man är ju aldrig nöjd. Nu ska jag öppna mitt fönster och se om det blir någon skillnad. Den enda skillnaden blir väl säkert en massa äckliga kryp och myggor.

Har jobbat två dagar nu, och det är så mkt jobbigare att jobba efter att ha varit ledig några dagar har jag märkt. Men snart så är sommarschemat slut, och sen kanske det inte blir alls mkt jobb. Så man får väl passa på nu i guess :P

Vad som händer i höst vet jag inte alls ännu. Blev inget plugg detta året heller... känner mig inte alls sugen på det så då ska man ju inte det. Men det är ju inte försent nästa år. Eller året därefter. Eller om 10 år kanske!

Imon har jag värsta långa sovmorgonen! Det gillas, fast jag ska inte sova för länge ändå. Vill ju få ut lite mer av dagen än jobb, jobb och jobb. På lördag är det också jobb hela dagen, men därefter blir det raka vägen till växjö för lite partey hos th :) det blir nog kul! Synd att emelie fyller år och ska ha fest hos henne samma dag, det blev en liten krock där. Men det kan inte hjälpas. Men får hoppas att vi ses på stan iaf :) och så får jag och th fira emelie en annan dag tycker jag!

Nu ska det snart sovas... eller justja jag har sovmorgon imon ;)


Jag vill baaada! Om vädret hade varit snällt mot mig och inte bara vara fint när jag jobbar. Det ska ju alltid vara regn och kallt när jag är ledig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0