Smileybag

Hej! Jag har varit ledig i två dagar och det har varit väääldigt uppskattat! :) är ju ledig även i helgen så detta blir en slappisvecka. Men efter förra månadens hårda arbete och slit så får jag vara ledig lite tycker jag! Det är ju kul när man får sin lön, för oftast så är det ju värt det att ha jobbat sönder sig när pengarna visar sig på kontot ;)

Igår fick jag ett litet ryck och började slänga ut allt mitt skräp från mina garderober. Men sen när allt låg utspritt på de flesta delar av mitt golv ångrade jag mig genast... men det var ju lite försent att ångra sig, så jag fick helt enkelt fortsätta mot min vilja. Inte förräns 15 kassar skräp senare började jag känna mig klar. Haha, usch det var jobbigt. Men jag hittade massa bortglömda saker från mina yngre år, och det är ju alltid kul att minnas tillbaka lite! Fast jag slänge det mesta för jag är så trött på allt skräp jag har samlat på mig ;P

 
Messy, messy. Haha, kolla vilken snygg väska jag hittade. En smileyryggsäck!? Den ska jag självklart börja använda oftare ;)

Jag har den senaste timmen ägnat mig åt packning. Jag är så dålig på att packa. Oftast blir det bara massa onödiga saker som bara ligger kvar i väskan hela resan. Ska ju bara iväg över helgen till gbg, så ska försöka att bara ta med mig lite saker. Så slipper väskan bli så tung! Jag kan ju förresten packa i min nyfunna smileyryggsäck, där får det ju med största sannolikhet inte plats så jättemkt ;P

Ha det bra, puss


Kommentarer
Postat av: per

haha xD ja det är helt sjukt vad saker man hittar om man börjar gräva : p sortera ut vad man skulle ha kvar och inte var inte det lättaste när man flyttade xP men ja snygg ryggsäck! : D känner igen det där med för mycket onödig packning..lycka till ; p och trevlig resa! : D puss

2009-08-27 @ 09:38:52
Postat av: tessi

joo verkligen! nej när man flyttar är det nog ännu jobbigare :P hehe ja visst är den snygg ;P tack så mkt! ha det så kul i skolan :P

2009-08-27 @ 11:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0