You finish my words

Heej! Jag är supertrött och kommer somna any minute typ. Sov ingenting alls natten till denna dagen, och det visar sig visst nu. Men jag har haft en bra dag ändå! Förrutom att jobbet var så segt idag att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, försäkte göra allt i slow motion men tiden gick sakta ändå. Men som tur var kunde jag lämna stället vid halv tre och sedan åka nästan raka vägen till växjö. Var bara väldigt tvungen att hämta min laddare till min mobil som dog på lunchen :P så att th kunde veta att jag skulle komma till henne liksom. Utan mobil är det svårt att kommunicera ;P

Th och jag fick för oss att att dra till en mysig sjö i öjaby, med mat och grejer. Väldigt mys, men lite kallt. Men vi var där ändå ganska länge och pratade massa och hade kul! Påtal om th så har hon fått mig att bli beroende av en låt hon tipsade om en gång, ion square med bloc party. Jag älskar den, kan lyssna på den flera gånger i rad!

Jag är inte sugen alls på jobb imon. Och imon är det en ännu längre dag jag har framför mig. Great ;P

Aja, nu ska jag inte klaga mera.

Jag tänkte lägga upp lite bilder egentligen, men jag nej jag orkar inte. Fast kan väl ändå lägga in en eller två för att göra det lite roligare.


Bild från helgen. Jag själv lyckades endast ta två små bilder från kvällen ;P

Pusshaaj

Kommentarer
Postat av: therése

den bilden var inte alltför vacker :P

2009-08-12 @ 09:34:08
Postat av: Tessi

Du är söt :)

2009-08-16 @ 13:22:50
Postat av: Anonym

åh gud, jag får inte vara med på såna bilder mer! alla och jag menar ALLA är för jävla fula. här ser det ut som jag har backslick eller nåt. som en kille. och gud. nej fy. bort!

2009-08-19 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0