I never mind

Alltså, jag vill bara sova. Men varför gör jag inte det då? Jo för att jag måste laga mat tills jobbet imon och duscha och allt :P bah, än en gång är jag lite lessen över att tiden alltid ska gå så fort när man kommer hem från jobb osv.

Jag äter massa söt mandel nu! Haha, nån mer än jag som tycker att särskrivningar är väldigt kul? :D men iaf, sötmandel är värsta gott! Det finns ganska många ätbara saker som börjar på söt. Sötpotatis (söt potatis ;P). Det kom jag i kontakt med idag på jobbet för övrigt. Jag visste inte att det hette det, så jag frågade kunden och hon var en av väääldigt många turister så hon fattade inte vad jag menade. Men då fick jag ställa om min fråga på engelska, och då sa hon att det var "sweetpotatoes". Haha, tyckte det var lite kul.

Måste ta upp ett annat jobbrelaterat ämne nu också när jag ändå är på g - varför är det så många som bygger varuberg, och gärna ÖVER en kasse? Kassen gör så att bandet inte åker framåt vilket betyder att man måste lyfta bort alla varor som ligger på kassen. Och om man försöker slita bort kassen så trillar alla varor! Det är jobbigt tycker jag :P

Nä nu borde jag kanske duscha, eller nej, laga mat först! Sen blir det godnatt :)



Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: per

haha sweetpotatos : D ja alltid är det nått ; p och håller med dig om bergen på bandet..går ju mycket långsammare än om de hade radat upp allt liksom : S folk är lustiga ibland..sov gott! : D

2009-08-12 @ 00:43:27
Postat av: Tessi

haha ja usch, det är väldigt jobbigt! :P

2009-08-16 @ 13:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0